مقایسه اینترنت adsl و td_lte
نوشته شده توسط : narges

مقایسه اینترنت  adsl و td_lte

اینترنت های خانگی بسیار تفاوت دارند و برای هر کاربری بر اسا نحوه استفاده آن از اینترنت، اینترنت خانگی متفاوتی مناسب است.تفاوت های این دو اینترنت را با هم بررسی می‌کنیم.

اینترنت adsl

برای بررسی تفاوت ADSL و TD-lte ابتدا به سراغ ADSL می رویم تا با این فناوری و دلیل محبوبیت آن پس از سال ها آشنا شویم. در اوایل دهه 1980، اینترنت از طریق شماره گیری بود و حداکثر سرعتی که می‌توانستید تجربه کنید 56 کیلوبیت بر ثانیه بود. بعد از مدتی نوبت به ADSL رسید تا در هنگام اتصال به اینترنت بدون قطع خط تلفن از دنیای اینترنت لذت ببرید. علاوه بر این، ADSL حداکثر سرعت تا 16 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد که در مقایسه با Dial Up یک جهش بزرگ بود.

این امر باعث شد تا ADSL خیلی سریع رایج شود و به گزینه اصلی برای اتصال به اینترنت در ایران تبدیل شود. قبل از ورود 3G و 4G به ایران، ADSL بهترین گزینه برای اتصال به اینترنت محسوب می شد. اینترنت ADSL پس از گذشت سال ها همچنان در برخی مناطق ایران به دلیل ارزانی و مشکلاتی که در پوشش اینترنت موبایل نسل سوم و چهارم دارد، پرکاربرد است. برای اتصال به اینترنت از طریق اینترنت به یک خط تلفن و یک مودم متصل به خط تلفن نیاز دارید

TD-LTE چیست؟ معرفی نسل چهارم اینترنت ثابت

TD LTE آخرین نسل اینترنت ثابت است که از اینترنت 4G ساخته شده و برای استفاده ثابت بسیار مناسب است. اپراتورهایی مانند ماهان نت با ارائه اینترنت TD-LTE این امکان را برای کاربران اینترنت در ایران فراهم کرده اند تا از حداکثر سرعت تا 40 مگابیت بر ثانیه با پایداری بالا برخوردار شوند. با استفاده از اینترنت TD-LTE می توانید در هر جایی که تحت پوشش شبکه اپراتور باشد از اینترنت پرسرعت برخوردار شوید. از طرفی تفاوت TD-LTE با ADSL در این است که نیازی به خط تلفن نیست و برای اتصال به شبکه فقط مودم و سیم کارت مخصوص کافی است. در ادامه با مزایا و معایب TD-LTE بیشتر آشنا می شویم. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با مشخصات کامل این سرویس، به صفحه خرید اینترنتی TDLTE مراجعه کنید.

ADSL یا TD-LTE؟ مقایسه دو سرویس محبوب اینترنتی

تا اینجا به معرفی اینترنت ADSL و TD LTE پرداختیم و با مزایا و معایب آنها آشنا شدیم. حال نوبت به بررسی تفاوت ADSL و TD LTE در موضوعات مهمی مانند سرعت، پایداری و هزینه رسیده است. با کمک جدول زیر می توانید به سوال ADSL یا TD-LTE پاسخ دهید؟ با توجه به نیاز خود پاسخ دهید:

ویژگی‌ها

TD-LTE

ADSL

سرعت

حداکثر 40 مگابیت

حداکثر 16 مگابیت

نیازهای اولیه

سیم کارت + مودم

خط تلفن + مودم

هزینه بسته‌ها

متوسط

ارزان

پینگ

پایین

نسبتاً بالا

مناسب برای دانلود

بله

خیر

مناسب برای گیمینگ

بله

خیر

مناسب برای استریم

بله

خیر

 

با توجه به تفاوت ADSL و TD-LTE می توان نتیجه گرفت که اینترنت ADSL بیشتر برای افرادی مناسب است که برای وب گردی تنها به یک خط اینترنت نیاز دارند و به دنبال امکانات زیادی نیستند. بنابراین اینترنت ارزان برای آنها در اولویت است. از طرف دیگر، اگر سرعت دانلود و آپلود بالا برای شما مهم است و برای بازی، تجارت یا استریم به اینترنت سریع با پینگ کم نیاز دارید، TD-LTE گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

بهترین شرکت برای خرید اینترنت td_lte کدام است؟

بهترین شرکت خدمات اینترنتی باید پرسرعت ترین اینترنت و با کیفیت بالا و پشتیبانی 24 ساعته ارائه بدهد و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن باعث رضایت شما بشود.

پیشنهاد من به شما شرکت ماهان نت با سابقه20 سال خدمات رسانی به کاربران و ارائه اینترنت است.

اینترنت tdlte ماهان نت بهترین است.





:: برچسب‌ها: اینترنت خانگی"اینترنت همراه"اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: