نوشته شده توسط : narges

انتخاب شرکتی برای دریافت سرویس مرکز تماس ابری بستگی به نیازها و الزامات شما دارد. هنگام انتخاب یک شرکت، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

1. قابلیت‌ها و ویژگی‌های سرویس: مطمئن شوید که شرکت ارائه‌دهنده سرویس مرکز تماس ابری قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی را فراهم می‌کند که با نیازهای شما سازگارند. این ممکن است شامل تعداد کانال‌ها، ارائه شماره‌های محلی/بین‌المللی، امکانات مدیریتی پیشرفته، یکپارچگی با سیستم‌های دیگر و قابلیت انعطاف پذیری باشد.

2. امنیت: بررسی کنید که شرکت ارائه‌دهنده سرویس از تدابیر امنیتی مطلوبی برخوردار است، همچون رمزنگاری ارتباطات، استفاده از فایروال‌ها و سیستم‌های تشخیص و پیشگیری از نفوذ، حفظ حریم خصوصی و مدیریت دسترسی کاربران.

3. اعتبار و تجربه: بررسی کنید که شرکت ارائه‌دهنده تجربه و اعتبار قابل قبولی در صنعت دارد. مطالعه نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی می‌تواند به شما در این مورد کمک کند.

4. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: اطمینان حاصل کنید که شرکت ارائه‌دهنده سرویس پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش مناسبی فراهم می‌کند. این شامل ارائه زمان‌بندی پشتیبانی، روش‌های ارتباطی، و کیفیت واکنش به مشکلات فنی است.

5. قیمت و قراردادها: مقایسه قیمت‌ها و مدل‌های قراردادی مختلف ارائه‌دهندگان اهمیت دارد. مطمئن شوید که قیمت سرویس مناسب و قابل قبول است و قراردادهای ارائه شده شامل شرایط مطلوبی است.

6. مقررات قانونی و حریم خصوصی: اطمینان حاصل کنید که شرکت ارائه‌دهنده سرویس مرکز تماس ابری مقررات قانونی مربوط به حفاظت از اطلاعات را رعایت می‌کند و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی مناسبی دارد.

همچنین، مفید است نیازها و الزامات خاص خود را به خوبی شنکته: متأسفانه، من به عنوان یک مدل زبانی از اطلاعات جدید و آخرین تغییرات در صنعت آگاهی ندارم. بنابراین، بهتر است با مطالعه و بررسی منابع قابل اعتماد، مشاوره حرفه‌ای، و تحقیقات خود، تصمیم خود را در خصوص انتخاب شرکت ارائه‌دهنده سرویس مرکز تماس ابری بگیرید.

چه راهکارهایی برای مقایسه قیمت‌ها و قراردادهای ارائه‌دهندگان سرویس مرکز تماس ابری وجود دارد؟

برای مقایسه قیمت‌ها و قراردادهای ارائه‌دهندگان سرویس مرکز تماس ابری، می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

1. مطالعه و بررسی وبسایت‌ها: با مراجعه به وبسایت‌های ارائه‌دهندگان سرویس مرکز تماس ابری، می‌توانید قیمت‌ها، طرح‌ها، و جزئیات قراردادها را بررسی کنید. در اکثر موارد، این اطلاعات در بخش‌های مختلف از جمله بخش قیمت‌گذاری، طرح‌ها، و قراردادها در دسترس است.

2. تماس با فروشندگان: با تماس با نمایندگان فروش یا تیم‌های فروش ارائه‌دهندگان مختلف، می‌توانید اطلاعات دقیقتری درباره قیمت‌ها و قراردادها دریافت کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا سؤالات خود را مطرح کرده و جزئیات بیشتری در مورد پیشنهادهای آنها بدست آورید.

3. مشاوره حرفه‌ای: مراجعه به مشاوران و کارشناسان مستقل در زمینه سرویس مرکز تماس ابری می‌تواند مفید باشد. آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا معیارها و الزامات خود را بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف هر ارائه‌دهنده را مقایسه کنید.

4. مقایسه و بررسی تجربه مشتریان: مطالعه نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی ارائه‌دهندگان سرویس مرکز تماس ابری می‌تواند به شما در مقایسه قیمت‌ها و کیفیت خدمات کمک کند. شما می‌توانید این نظرات را در وبسایت‌ها، انجمن‌ها، و پلتفرم‌های اجتماعی مربوطه بیابید.

5. ارتباط با همکاران و صنعتیان مشابه: با صحبت با همکاران و صنعتیانی که از سرویس مشابه استفاده می‌کنند، می‌توانید از تجربیات و نظرات آنها بهره‌برداری کنید. آنها ممکن است بتوانند به شما شرکت‌هایی را پیشنهاد دهند که آنها را رضایتمند کرده‌اند.

6. استفاده از بسترهای مقایسه و ارزیابی: برخی بسترهای آنلاین وجود دارند که به شما امکان می‌دهند قیمت‌ها و قراردادهای ارائه‌دهندگان سرویس مرکز تماس ابری را مقایسه کنید. این بسترها معمولاً اطلاعات مفصلی را در مورد قیمت‌ها، ویژگی‌ها، و خدمات ارائه شده توسط هر شرکت فراهم می‌کنند.

با استفاده از این راهکارها، می‌توانید قیمت‌ها و قراردادهای ارائه‌دهندگان سرویس مرکز تماس ابری را به یکدیگر مقایسه کنید و انتخابی را انجام دهید که با نیازها و بودجه شما سازگار است.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

اینترنت LTE چه سرعتی دارد؟

LTE یا Long-Term Evolution، یک فناوری بی سیم است که برای ارتباطات داده در شبکه‌های تلفن همراه و دیتا استفاده می‌شود. سرعت اینترنت LTE برای دستگاه‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، بستگی به شرایط شبکه، مکان فیزیکی و نوع دستگاه دارد.

با این حال، در شرایط مناسب، سرعت دانلود در شبکه LTE می‌تواند تا 300 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 75 مگابیت بر ثانیه باشد. اما باید توجه داشت که این سرعت‌ها بستگی به نوع شبکه، تعداد کاربران همزمان و حجم ترافیک شبکه در همان زمان دارد. همچنین، سرعت اینترنت در شرایطی که سیگنال شبکه ضعیف باشد، ممکن است کاهش پیدا کند.

لازم به ذکر است که در دسته بندی استفاده از LTE، دو نسل از این فناوری وجود دارد. LTE و LTE-A. LTE-A یک نسخه پیشرفته‌تر از LTE است که سرعت دانلود تا 1 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 150 مگابیت بر ثانیه را در اختیار دستگاه‌های سازگار با این فناوری قرار می‌دهد.

در کل، سرعت اینترنت LTE به شدت وابسته به شرایط شبکه، مکان فیزیکی شما و نوع دستگاهی که استفاده می‌کنید است. بنابراین، برای دستیابی به سرعت بیشتر، می‌توانید به این نکات توجه کنید:

  • استفاده از دستگاه سازگار با شبکه LT
  • انتخاب منطقه با پوشش شبکه قوی‌تر
  • کاهش تعداد دستگاه‌هایی که به شبکه متصل هستند
  • انتخاب ساعاتی که ترافیک شبکه کمتر است، مانند ساعات شبانه روز یا ساعاتی که بیشتر کاربران به شبکه متصل نیستند.

ویژگی استفاده از اینترنت TD_LTE چیست؟

استفاده از اینترنت TD-LTE یا Time Division-Long Term Evolution، دارای ویژگی‌هایی است که آن را به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های ارتباطی بی‌سیم جهان شناخته می‌شود. برخی از ویژگی‌های این فناوری شامل موارد زیر است:

  1. سرعت بالا: شبکه TD-LTE با ارائه سرعت‌های بالای دانلود و آپلود، به کاربران اینترنت با کیفیت و بدون وقفه اجازه می‌دهد. با استفاده از شبکه TD-LTE، می‌توانید به سرعت‌های دانلود حداکثر 1 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه دسترسی پیدا کنید.

  2. پایداری: شبکه TD-LTE به دلیل استفاده از تکنولوژی TDD (Time Division Duplexing)، پایداری بالا را در ارائه خدمات اینترنت به کاربران فراهم می‌کند. در این تکنولوژی، فرستنده و گیرنده از یک فرکانس مشترک استفاده می‌کنند و زمانی که یک دستگاه داده را فرستاد، دستگاه دیگر توانایی دریافت داده را دارد.

  3. پوشش گسترده: شبکه TD-LTE، پوشش گسترده‌ای در سراسر جهان دارد و به کاربران اینترنتی از هر نقطه‌ای از دنیا امکان دسترسی به این فناوری را می‌دهد.

  4. کیفیت صدا و تصویر: شبکه TD-LTE با ارائه صدای کیفیت بالا و تصاویر با وضوح بالا، به کاربران اینترنت ارائه می‌دهد.

  5. پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف: شبکه TD-LTE، از دستگاه‌های مختلفی از جمله تلفن‌های همراه، دستگاه‌های دیتا و دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می‌کند.

  6. امنیت: شبکه TD-LTE با ارائه امنیت بالا، به کاربران اینترنت امکان انجام تراکنش‌های امنیتی و انتقال داده‌های حساس را می‌دهد.

  7. کاهش تداخل: استفاده از تکنولوژی TDD در شبکه TD-LTE، باعث کاهش تداخل فرکانسی و بهبود کیفیت ارتباط در محیط‌های پرتداخل شده می‌شود.

در کل، استفاده از اینترنت TD-LTE، با ارائه سرعت بالا، پایداری، پوشش گسترده، کیفیت صدا و تصویر بالا، پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف، امنیت بالا و کاهش تداخل، به کاربران اینترنت شبکه‌ای پیشرفته و کارآمد را ارائه می‌دهد.

تجربه استفاده من از ماهان ن
ماهان نت یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران است. خب حالا این شرکت از فناوری‌های مختلف اینترنت، از جمله ADSL، VDSL، FTTH و TD-LTE برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می‌کند.
ماهان نت با ارائه خدمات اینترنت پرسرعت با سرعت‌های مختلف، بستری مناسب برای استفاده از اینترنت در منازل، شرکت‌ها و سازمان‌ها را فراهم می‌کند. در حال حاضر، این شرکت خدمات خود را در بیش از ۳۰ شهر ایران، از جمله تهران، مشهد، اصفهان و شیراز، ارائه می‌دهد.
ماهان نت با ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه بستری امن برای انتقال داده‌ها، به کاربران خود امکان استفاده از اینترنت با کیفیت و بدون وقفه را می‌دهد. همچنین، این شرکت با ارائه تعرفه‌های مختلف برای خدمات اینترنت، به کاربران خود انعطاف بیشتری در انتخاب پلن مناسب برای خود می‌دهد.
در کل، ماهان نت یکی از شرکت‌های معتبر و قابل اعتماد در حوزه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در ایران است و با ارائه خدمات با کیفیت و پشتیبانی مناسب، به کاربران خود رضایت بخشیده است.
سرعت 40 مگ را به راحتی میگیرید که میتوانید فیلم ببینید و بازی کنید. پیشنهاد من اینترنت نامحدود td lte  ماهان نت است.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

تفاوت سرعت اینترنت وایرلس و adsl

تفاوت اصلی بین سرعت اینترنت وایرلس و ADSL در ارائه اینترنت به کاربران است.

در اینترنت وایرلس، اینترنت به کمک امواج رادیویی به دستگاه‌های بی‌سیم ارائه می‌شود. اینترنت وایرلس ممکن است سرعت بالاتری نسبت به ADSL داشته باشد، اما سرعت آن به شدت متغیر است و بستگی به فاصله بین دستگاه شما و روتر، تعداد کاربران همزمان و تداخل با دستگاه‌های بی‌سیم در منطقه دارد. در محیط‌هایی با سیگنال قوی و بدون تداخل، سرعت اینترنت وایرلس ممکن است تا 1Gbps بر ثانیه باشد.

در ADSL، اینترنت با استفاده از خطوط تلفنی کابلی به دستگاه شما ارائه می‌شود. سرعت ADSL ممکن است کمتر از سرعت اینترنت وایرلس باشد، اما به طور معمول، سرعت آن ثابت است و برای کاربرانی که به اینترنت برای کارهای روزمره نیاز دارند، معمولاً کافی است. معمولاً سرعت ADSL تا 24Mbps بر ثانیه است.

به طور کلی، اینترنت وایرلس برای کاربرانی مناسب است که به اینترنت برای استفاده در محیط‌های مختلف و به راحتی نیاز دارند. اما ADSL برای کاربرانی مناسب است که نیاز به سرعت ثابت دارند و در محیط ثابتی هستند که به راحتی می‌توانند از یک خط تلفن استفاده کنند.

چه مزایایی دارد که از اینترنت وایرلس استفاده کنم؟

استفاده از اینترنت وایرلس برای کاربران دارای بسیاری از مزایا است، از جمله:

  1. آسانی و راحتی: استفاده از اینترنت وایرلس بسیار ساده و راحت است. شما نیازی به استفاده از کابل‌های بلند یا تلفن‌های خطی برای اتصال به اینترنت ندارید. همچنین، با استفاده از دستگاه‌های بی‌سیم، می‌توانید همزمان از چندین دستگاه برای اتصال به اینترنت استفاده کنید.

  2. قابلیت حمل و نقل: اینترنت وایرلس قابل حمل است و می‌توانید آن را همراه خود داشته باشید. شما می‌توانید از اینترنت وایرلس در هر نقطه‌ای که بخواهید استفاده کنید، به شرطی که در منطقه سیگنال قوی و بدون تداخل باشید.

  3. سرعت بالا: اینترنت وایرلس معمولاً با سرعت بالا ارائه می‌شود، به خصوص در بسته‌هایی که توسط ارائه دهندگان اینترنت ارائه می‌شود. در محیط‌هایی با سیگنال قوی و بدون تداخل، سرعت اینترنت وایرلس ممکن است تا 1Gbps بر ثانیه باشد.

  4. پایداری: اینترنت وایرلس معمولاً پایدار و بدون وقفه است، در مقایسه با اینترنت با کابل. با این حال، ممکن است در محیط‌های با سیگنال ضعیف و یا تداخل با دستگاه‌های بی‌سیم در منطقه، سرعت و پایداری اینترنت وایرلس کاهش یابد.

  5. هزینه کمتر: استفاده از اینترنت وایرلس ممکن است هزینه کمتری نسبت به اینترنت با کابل داشته باشد، زیرا شما نیاز به خرید کابل‌های طولانی یا تلفن‌های خطی ندارید. همچنین، بسته‌های اینترنت وایرلس ممکن است با قیمتی کمتر نسبت به بسته‌های اینترنت با کابل ارائه شود.

  6. امنیت: اینترنت وایرلس معمولاً با امنیت بالایی ارائه می‌شود و می‌توانید از رمزگذاری و رمزنگاری برای محافظت از دستگاه‌های خود در برابر دسترسی غیرمجاز استفاده کنید.

در کل، استفاده از اینترنت وایرلس برای کاربرانی که به اینترنت در محیط‌های مختلف و به راحتی نیاز دارند، بسیار مناسب است.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

چطور می‌توانم محتوای خلاقانه‌ای برای پست‌های خود ایجاد کنم؟

برای ایجاد محتوای خلاقانه و جذاب برای پست‌های خود در اینستاگرام و ایده برای پیج اینستاگرام می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. در ادامه، چند راهکار برای ایجاد محتوای خلاقانه برای پست‌های اینستاگرام آورده شده است:

  1. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و جذابیت بالا: انتخاب تصاویری که قابلیت جذب توجه فالوورهای شما را دارند، می‌تواند به شما کمک کند تا بازدید بالایی برای پست‌های خود بدست آورید.
  2. استفاده از ابزارهای گرافیکی و طراحی: استفاده از ابزارهای طراحی و گرافیکی مانند Canva و Adobe Spark می‌تواند به شما در ایجاد پست‌های خلاقانه و جذاب کمک کند.
  3. ارائه محتوای ارزشمند: ارائه محتوایی که برای فالوورهای شما ارزشمند باشد، می‌تواند باعث افزایش تعداد لایک‌ها و بازدیدهای پست‌های شما شود.
  4. استفاده از هشتگ‌های مناسب: استفاده از هشتگ‌هایی که مرتبط با موضوع پست شما هستند، باعث افزایش دسترسی به پست‌های شما و جذب فالوورهای جدید می‌شود.
  5. استفاده از فیلترها و افکت‌های جذاب: استفاده از فیلترهای جذاب و افکت‌هایی مانند Boomerang و Hyperlapse، می‌تواند به شما در جذب توجه فالوورهای جدید کمک کند.
  6. استفاده از استوری: استفاده از ابزارهایی مانند استوری در اینستاگرام، به شما کمک می‌کند تا محتوای خلاقانه‌تری را به فالوورهای خود ارائه کنید.
  7. انجام مسابقات و قرعه‌کشی: انجام مسابقات و قرعه‌کشی‌هایی که با موضوع پست شما مرتبط باشند، می‌تواند باعث جذب توجه فالوورهای جدید و افزایش تعامل با آن‌ها شود.

در نهایت، برای ایجاد محتوای خلاقانه برای پست‌های اینستاگرام، باید با توجه به موضوع پست و فرهنگ جامعه‌ای که به آن می‌خورید، ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای را پیاده کنید.

اگر هنوز هم برای تولید محتوای پیج خود دچار مشکل هستید بانوی هدف پکیج های به صرفه ای برای دارد که پست های جذابی تولید می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

مقایسه اینترنت  adsl و td_lte

اینترنت های خانگی بسیار تفاوت دارند و برای هر کاربری بر اسا نحوه استفاده آن از اینترنت، اینترنت خانگی متفاوتی مناسب است.تفاوت های این دو اینترنت را با هم بررسی می‌کنیم.

اینترنت adsl

برای بررسی تفاوت ADSL و TD-lte ابتدا به سراغ ADSL می رویم تا با این فناوری و دلیل محبوبیت آن پس از سال ها آشنا شویم. در اوایل دهه 1980، اینترنت از طریق شماره گیری بود و حداکثر سرعتی که می‌توانستید تجربه کنید 56 کیلوبیت بر ثانیه بود. بعد از مدتی نوبت به ADSL رسید تا در هنگام اتصال به اینترنت بدون قطع خط تلفن از دنیای اینترنت لذت ببرید. علاوه بر این، ADSL حداکثر سرعت تا 16 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد که در مقایسه با Dial Up یک جهش بزرگ بود.

این امر باعث شد تا ADSL خیلی سریع رایج شود و به گزینه اصلی برای اتصال به اینترنت در ایران تبدیل شود. قبل از ورود 3G و 4G به ایران، ADSL بهترین گزینه برای اتصال به اینترنت محسوب می شد. اینترنت ADSL پس از گذشت سال ها همچنان در برخی مناطق ایران به دلیل ارزانی و مشکلاتی که در پوشش اینترنت موبایل نسل سوم و چهارم دارد، پرکاربرد است. برای اتصال به اینترنت از طریق اینترنت به یک خط تلفن و یک مودم متصل به خط تلفن نیاز دارید

TD-LTE چیست؟ معرفی نسل چهارم اینترنت ثابت

TD LTE آخرین نسل اینترنت ثابت است که از اینترنت 4G ساخته شده و برای استفاده ثابت بسیار مناسب است. اپراتورهایی مانند ماهان نت با ارائه اینترنت TD-LTE این امکان را برای کاربران اینترنت در ایران فراهم کرده اند تا از حداکثر سرعت تا 40 مگابیت بر ثانیه با پایداری بالا برخوردار شوند. با استفاده از اینترنت TD-LTE می توانید در هر جایی که تحت پوشش شبکه اپراتور باشد از اینترنت پرسرعت برخوردار شوید. از طرفی تفاوت TD-LTE با ADSL در این است که نیازی به خط تلفن نیست و برای اتصال به شبکه فقط مودم و سیم کارت مخصوص کافی است. در ادامه با مزایا و معایب TD-LTE بیشتر آشنا می شویم. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با مشخصات کامل این سرویس، به صفحه خرید اینترنتی TDLTE مراجعه کنید.

ADSL یا TD-LTE؟ مقایسه دو سرویس محبوب اینترنتی

تا اینجا به معرفی اینترنت ADSL و TD LTE پرداختیم و با مزایا و معایب آنها آشنا شدیم. حال نوبت به بررسی تفاوت ADSL و TD LTE در موضوعات مهمی مانند سرعت، پایداری و هزینه رسیده است. با کمک جدول زیر می توانید به سوال ADSL یا TD-LTE پاسخ دهید؟ با توجه به نیاز خود پاسخ دهید:

ویژگی‌ها

TD-LTE

ADSL

سرعت

حداکثر 40 مگابیت

حداکثر 16 مگابیت

نیازهای اولیه

سیم کارت + مودم

خط تلفن + مودم

هزینه بسته‌ها

متوسط

ارزان

پینگ

پایین

نسبتاً بالا

مناسب برای دانلود

بله

خیر

مناسب برای گیمینگ

بله

خیر

مناسب برای استریم

بله

خیر

 

با توجه به تفاوت ADSL و TD-LTE می توان نتیجه گرفت که اینترنت ADSL بیشتر برای افرادی مناسب است که برای وب گردی تنها به یک خط اینترنت نیاز دارند و به دنبال امکانات زیادی نیستند. بنابراین اینترنت ارزان برای آنها در اولویت است. از طرف دیگر، اگر سرعت دانلود و آپلود بالا برای شما مهم است و برای بازی، تجارت یا استریم به اینترنت سریع با پینگ کم نیاز دارید، TD-LTE گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

بهترین شرکت برای خرید اینترنت td_lte کدام است؟

بهترین شرکت خدمات اینترنتی باید پرسرعت ترین اینترنت و با کیفیت بالا و پشتیبانی 24 ساعته ارائه بدهد و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن باعث رضایت شما بشود.

پیشنهاد من به شما شرکت ماهان نت با سابقه20 سال خدمات رسانی به کاربران و ارائه اینترنت است.

اینترنت tdlte ماهان نت بهترین است.



:: برچسب‌ها: اینترنت خانگی"اینترنت همراه"اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

قطعی مودم چگونه بر طرف می‌شود؟

زمانی که اینترنت شما کار نمی کند بسیار اذیت کننده است. چه به Wi-Fi متصل باشید، اما به اینترنت دسترسی نداشته باشید یا با اتصال اترنت سیمی مشکل داشته باشید، ما سریع‌ترین روش‌ها را برای شناسایی مشکل و آنلاین شدن مجدد به شما نشان می‌دهیم.

اما در ابتدا، ما به شدت توصیه می‌کنیم همین حالا صبر کنید و مودم و روتر خود را مجددا راه‌اندازی کنید .

در این صفحه، ابتدا به شما کمک می‌کنیم تشخیص دهید که آیا مشکل سیگنال اینترنت دارید یا مشکلی در وای فای خود دارید. پس از اینکه متوجه شدید چه نوع مشکلی دارید، به بخش عیب‌یابی سیگنال اینترنت یا بخش عیب یابی Wi-Fi بروید.

مشکل از سیگنال اینترنت شماست یا وای فای؟

می‌توانید مشکل سیگنال اینترنت را از یک مشکل Wi-Fi با چند مرحله عیب‌یابی کلیدی تشخیص دهید. مشکلات سیگنال اینترنت نسبت به مشکلات Wi-Fi راه‌حل‌های متفاوتی دارند؛ بنابراین، مهم است که بدانید با کدام یک سر و کار دارید تا در اسرع وقت دوباره آنلاین شوید.

چراغ های تجهیزات خود را بررسی کنید

تقریباً همه مودم ها و روترها دارای چراغ وضعیت LED هستند. شما همچنین ممکن است یک واحد ترکیبی داشته باشید که یک مودم/روتر همه کاره است (به آن دروازه نیز می گویند). در هر صورت، چراغ های وضعیت LED روی تجهیزات شما برای تشخیص سریع مشکلات شبکه بسیار مفید هستند.

 

چراغ سیگنال اینترنت را بررسی کنید

چراغ اتصال به اینترنت روی مودم شما قرار دارد و معمولاً دارای برچسب WAN، اینترنت یا با نماد کره زمین است و اگر نور (معمولاً سفید یا سبز) ثابت باشد، می‌توانید بگویید اینترنت روشن است.

اگر چراغ قرمز است یا اصلا روشن نیست، مشکل سیگنال اینترنت دارید زیرا مودم شما با موفقیت به اینترنت وصل نمی‌شود. اگر این مشکل شماست، به بخش عیب‌یابی سیگنال اینترنت بروید.

چراغ وای فای را بررسی کنید

چراغوای فای روی روتر شما جایی زیر چراغ اتصال اینترنت خواهد بود. برچسب‌های چراغ‌های Wi-Fi متفاوت است، اما معمولاً «WLAN» یا «Wireless» نوشته می‌شود. این چراغ ها باید روشن باشند و معمولا چشمک می‌زنند. اگر چراغWi-Fi خاموش یا قرمز باشد، روتر شما سیگنالی پخش نمی‌کند. برای شروع عیب یابی به بخش عیب یابی Wi-Fi بروید.

اگر چراغ‌های تجهیزات مشکل اینترنت شما را نشان نمی‌دهند، مراحل بعدی را بخوانید.

سعی کنید از کابل اترنت برای آزمایش اتصال خود استفاده کنید

اگر از Wi-Fi استفاده می‌کنید، سعی کنید رایانه خود را مستقیماً با کابل اترنت به روتر خود وصل کنید. این روش آزمایش شده و واقعی برای متمایز کردن مشکلات سیگنال از مشکلات Wi-Fi است. کابل اترنت را به پورت رایانه خود وصل کنید و سر دیگر آن را به یکی از درگاه های LAN روتر خود وصل کنید (این پورت ها معمولاً زرد هستند). اتصال مستقیم کامپیوتر به تک پورت مودم، اقدامات امنیتی ضروری تعبیه شده در روتر را دور می‌زند. شما باید به یک روتر متصل شوید تا به دوباره آناین شوید.

اگر وقتی از اتصال سیمی اترنت استفاده می‌کنید، اینترنت شما باز می‌گردد، پس مشکل Wi-Fi دارید. به بخش عیب یابی Wi-Fi ما ادامه دهید. اگر هنوز اینترنت ندارید، مشکل به احتمال زیاد بزرگ‌تر از وای فای شماست، اما ممکن است همچنان فقط دستگاه شما باشد. سعی کنید از دستگاه دیگری به وب دسترسی داشته باشید. اگر هنوز نمی‌توانید آنلاین شوید، برای حل مشکل به بخش عیب یابی سیگنال اینترنت بروید.

قطعی اینترنت را بررسی کنید

ممکن است شما تنها کسی نباشید که اینترنت شما قطع است. می توانید اطلاعات مربوط به قطعی اینترنت را با ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) خود در میان بگذارید.

سایت یا سرویسی که می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید نیز ممکن است از کار افتاده باشد. چند وب سایت مختلف را امتحان کنید. اگر آن‌ها به درستی بارگیری شوند، وب سایت اصلی که به آن رفتید ممکن است برای همه بازدیدکنندگان از کار بیفتد.

بسته های اینترنت ماهان نت بدون قطعی و پرسرعت

اینترنت پرسرعت ماهان نت بدون قطعی و قیمت فوق العاده بهترین گزینه برای استفاده خانگی و شرکتی از اینترنت است.پشتیبانی 24ساعته ماهان نت این امکان را به شما می‌دهد بدون اتلاف وقت هر سوال و مشکلی راجع به اینترنت دارد را برطرف کنید.

پیشنهاد من به شما اینترنت خانگی ماهان نت است.

 



:: برچسب‌ها: اینترنت tdlte , اینترنت خانگی , اینترنت پرسرعت ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

حریم خصوصی در اینترنت به راحتی به خطر میوفتد

چند بار خرید یا تراکنش آنلاینی انجام داده‌اید که به نام، آدرس ایمیل، آدرس منزل و اطلاعات کارت اعتباری شما نیاز داشته باشد؟ در آمریکا، 85 درصد از مردم حداقل یک بار در ماه خرید آنلاین می‌کنند. در ایران بسیاری از مردم به خصوص پس از اپیدمی کرونا ترجیح می‌دهند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

در این مقاله می خواهیم 5 نکته مهم در مورد حریم خصوصی کاربران و حفاظت از اطلاعات شخصی شما در هنگام استفاده از اینترنت پرسرعت خانگی را مرور کنیم.

1. حریم خصوصی داده‌ها در مقابل امنیت داده‌ها

مردم اغلب تعریف حریم خصوصی داده‌ها را با امنیت داده‌ها اشتباه می‌گیرند. حریم خصوصی داده‌ها بر نحوه جمع آوری، ذخیره و مدیریت اطلاعات شخصی متمرکز است، در حالی که امنیت داده‌ها بر نحوه محافظت سازمان‌ها از خود در برابر اشخاص ثالث غیرمجاز متمرکز است. بنابراین، حریم خصوصی داده‌ها نباید بدون امنیت داده‌ها وجود داشته باشد. اگر حریم خصوصی داده‌ها بدون امنیت داده وجود داشته باشد، یک شرکت می‌تواند به طور ایمن از داده‌ها در برابر منابع خارجی محافظت کند اما داده های شخصی شما را به روشی غیرقانونی جمع آوری کند.

درک هر دو اصطلاح مهم است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات شخصی شما هنگام استفاده از اینترنت پرسرعت خانگی نه تنها محافظت می شود، بلکه توسط منابع خارجی جمع آوری و استفاده نمی شود.

2. حق تنها ماندن

وقتی از یک وب سایت بازدید می‌کنید، این حق را دارید که تنها بمانید. به عبارت دیگر، قانون حفظ حریم خصوصی داده‌ها به افراد این حق را می‌دهد که از دسترسی منابع خارجی به اطلاعات شخصی خود جلوگیری کنند. از نظر قانونی هر زمان که بخواهید می‌توانید از این حق استفاده کنید. برای اطلاع از نحوه جمع‌آوری یا ذخیره داده‌های خود، سیاست کوکی و حریم خصوصی وب‌سایت را بخوانید و از جمع‌آوری داده‌های خود جلوگیری کنید. هرگز از به دست گرفتن مالکیت و کنترل نحوه مدیریت داده های شخصی خود نترسید! شما این حق را دارید.

3. اقدامات شخصی برای ایمن سازی داده های شما

مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای ایمن سازی اطلاعات خود انجام دهید. همانطور که در بالا ذکر شد، اولین قدم برای انجام این کار، سفارشی کردن مقدار اطلاعاتی است که وب سایت شما می‌تواند با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارد. تغییر منظم رمزهای عبور، به روز نگه داشتن سیستم عامل و نصب نرم افزارهای امنیتی مانند Norton 360 همه راه هایی هستند که می توانید اطلاعات خود را ایمن تر کنید.

4. نحوه ایمن سازی اطلاعات مصرف کننده

یکی از راه‌هایی که می‌توانید مطمئن شوید که یک شرکت نقش خود را برای محافظت از داده‌های شما در هنگام استفاده از اینترنت پرسرعت خانگی و حفظ حریم خصوصی کاربر انجام می‌دهد، این است که همه اقدامات امنیتی آن‌ها را بررسی کنید.

بررسی خود را با این سوالات شروع کنید

آیا فرآیند احراز هویت قوی وجود دارد؟

احراز هویت دو مرحله‌ای، تشخیص چهره و سوالات امنیتی برخی از بهترین راه‌ها برای حفظ امنیت بیشتر داده‌ها هستند که تضمین می‌کنند تنها شما به اطلاعات خصوصی خود دسترسی دارید.

چه چیزی در سیاست حفظ حریم خصوصی آنها گنجانده شده است؟

 خواندن سند خط مشی حریم خصوصی یک شرکت به شما کمک می کند بفهمید کدام یک از داده های شما را جمع آوری می کند و چگونه استفاده می شود.

آیا آنها داده هایی را می خواهند که معمولاً مورد نیاز نیستند؟

 شما می توانید این را با مطالعه سیاست های حفظ حریم خصوصی و کوکی ما ارزیابی کنید. توجه داشته باشید که آیا مخاطبین رسانه های اجتماعی، موقعیت مکانی GPS شما و هر محتوای تولید شده توسط کاربر در صورت غیر ضروری جمع آوری می شوند یا خیر.

هنگام تکمیل تراکنش در هر وب سایت، مراقب علائم اعتماد در هنگام پرداخت باشید. این نشان اعتماد الکترونیکی مهر و مومی است که می توانید آن را در وب سایت های فروش محصولات یا خدمات بیابید تا اطمینان حاصل کنید که وب سایت به درستی از داده های پرداخت و تماس شما محافظت می کند. این در مورد هر چیزی که خریداری می کنید صادق است. به عنوان مثال، اگر قصد خرید اینترنت را دارید، حتما باید مشخصات ارائه دهنده خدمات اینترنت را بررسی کنید.

در صورت نقض حریم خصوصی داده ها خانگی چه باید کرد؟

اگر داده های شما دچار نقض داده ها و عدم رعایت حریم خصوصی شوند، شرکت موظف است شما را از این سرقت اطلاعات مطلع کند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که رمز عبور خود را تغییر دهید. ایجاد یک رمز عبور قوی برای تمام حساب های شخصی مانند ایمیل، حساب های بانکی و شبکه های بی سیم به محافظت از خانه یا کسب و کار شما کمک می کند.

 بهترین گام‌های بعدی این است که دائماً به‌روزرسانی‌های شرکت را دنبال کنید، حساب‌های خود را نظارت کنید، اعتبار خود را مسدود کنید و در صورت نیاز خدمات حفاظت از سرقت را در نظر بگیرید.

بهترین شرکت خدمات اینترنتی و حفظ حریم شخصی ماهان نت است

ماهان نت یکی از شرکت های پیشرو در حفاظت از حریم خصوصی کاربران است که در زمینه ارائه انواع خدمات اینترنتی از جمله خدمات اینترنت پرسرعت TD LTE و بازی اینترنتی فعالیت می کند و سرعت حداقل 8 مگابیت بر ثانیه و یک حداکثر 80 مگابیت بر ثانیه برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین سرویس TD-LTE و بازی می توانید در سایت ماهان نت ثبت نام کنید.

 ضمناً در ماهان نت امکان برگشت وجه را در صورت نارضایتی کاربران فراهم کرده ایم. برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین سرویس TD-LTE می توانید در صفحه جشنواره اینترنتی ماهانت td lte ثبت نام کنید. اگر به اینترنت خوب و پرسرعت نیاز دارید می توانید اینترنت وایرلس ماهان نت را امتحان کنید.



:: برچسب‌ها: اینترنت tdlte , اینترنت خانگی , اینترنت پرسرعت ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

مقایسه اینترنت lte و اینترنت 4g

اینترنت خانگی و اینترنت همراه تفاوت بسیاری با هم در سرعت و روش استفاده و کیفیت با یکدیگر دارند که با هم بررسی می‌کنیم.

شبکه LTE چیست؟

LTE مخفف Long Term Evolution است و به استاندارد ارتباطی تلفن همراه (بی سیم) اشاره دارد. در شبکه سلولی، اکنون امکان انتقال داده ها از طریق رادیویی و با سرعت و حجم بیش‌تری نسبت به استانداردهای ارتباطی بی‌سیم قبلی وجود دارد. همان‌طور که از نام شبکه اینترنت LET پیداست، سال‌هاست که مفید و مورد استفاده قرار گرفته است. حتی ورود فناوری 5G نیز در این موضوع تاثیری نخواهد داشت.

اینترنت  TD_LTEدراینترنت 5G

 شبکه LTE به هر حال به عنوان پلتفرمی که شبکه تلفن همراه 5G بر روی آن ساخته شده در دسترس خواهد بود. LTE همچنین به عنوان 4G، نسل چهارم فناوری ارتباطات تلفن همراه شناخته می شود، اگرچه تفاوت هایی بین LTE و    4G وجود دارد. در قسمت بعدی به بررسی بیشتر تفاوت LTE و 4Gخواهیم پرداخت. در مقایسه با نسل سوم شبکه تلفن همراه، فناوری فعلی پیشرفت های زیادی را ایجاد کرده است.

طبیعتاً نسل پنجم که اکنون در حال گسترش در سراسر جهان است، یک سری تفاوت های اساسی نیز با فناوری LTE دارد. پیشرفت در NES جدید به حدی است که یک مودم LTE از 5G پشتیبانی نمی کند. اما مودم های LTE و به طور کلی این فناوری از چه زمانی وجود داشته است؟ نسل چهارم شبکه تلفن همراه برای اولین بار در آخرین ماه سال 2009 در پایتخت سوئد اجرا شد.

سرعت مودم اینترنت LTE چقدر است؟

سرعت نهایی بستگی به ظرفیت سرویس دهنده و مودم مورد استفاده دارد، اما بر اساس استاندارد، سرعت اینترنت LTE برای دانلود تا 300 مگابیت بر ثانیه و برای آپلود به 75 مگابیت در ثانیه می‌رسد. یکی از سوالات متداول کاربران در مورد این فناوری تفاوت آن با  4Gاست. در قسمت بعدی این تفاوت را بیشتر بررسی خواهیم کرد، اما اگر بخواهیم به این سوالات به اختصار پاسخ دهیم باید بگوییم; LTE تکامل شبکه 4Gاست، در حالی که از نظر فنی با 4Gمتفاوت است. البته در ادامه به بررسی بیشتر این تفاوت ها می پردازیم. اما به طور کلی داده ها در LTE سریعتر و با تاخیر کمتری منتقل می شوند.

احتمالاً اولین باری که با LTE مواجه شدید زمانی بود که حروف آن را در کنار نماد آنتن گوشی خود دیدید. این علامت به این معنی است که اپراتور شما به شبکه G4LTE متصل است.

تفاوت LTE و 4Gچیست؟

این دو کلمه یکی نیستند و استفاده از آنها با هم اشتباه است. حرف G در عبارت G4مخفف Generation است، در حالی که LTE استاندارد نسل چهارم یا G4است. به عبارت دیگر تفاوت LTE و 4Gدر این است که G4به نسل چهارم شبکه موبایل اطلاق می شود و LTE مدل استاندارد و پیاده سازی این نسل است. به عبارتی زیر مجموعه آن محسوب می شود.

LTE بهتر است یا 4G؟

همانطور که گفتیم شبکه LTE در واقع زیرمجموعه 4Gمحسوب می شود، بنابراین مقایسه این دو چندان درست نیست. جالب است بدانید که پیاده سازی های زیادی برای نسل چهارم شبکه موبایل انجام شده است.

اما در اینترنت TD_LTE به دلیل کیفیت بالا و ذخیره باتری موبایل و سرعت پایدار تر و شخصی سازی بهتر اینترنت مناسب تری برای مصارف خانگی در نظر گرفته می‌شود.

تفاوت سیم کارت TD LTE با 4Gچیست؟

مهمترین تفاوت سیم کارت TD LTE با سایر استانداردهای مربوط به شبکه نسل چهارم تلفن همراه، عدم امکان تماس یا ارسال پیامک است. فقط با سیم کارت TD LTE قادر به اتصال به اینترنت خواهید بود.

ماهان نت شرکتی است که برای خرید اینترنت td_lte به شما پیشنهاد می‌کنم

بهترین ارائه دهنده اینترنت های خانگی و سازمانی شرکتی است که بسته های اینترنتی با کیفیت و پرسرعت ارائه دهد و پشتیبانی 24 ساعته آن در اصرع وقت تمام سوالات و مشکلات شما را پاسخگو باشد.

ماهان نت با داشتن تمام ای ویژگی ها جشنواره ها و تخفیفات فراوانی نیز برای کاربران خود قائل می‌شود. پیشنهاد من به شما اینترنت tdlte ماهان نت است.

 



:: برچسب‌ها: اینترنت tdlte , اینترنت خانگی , اینترنت پرسرعت ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

راهکارهایی برای کاهش پینگ

پینگ و تاخیر بستگی زیادی به کیفیت اینترنت، فاصله بین سرور و کاربر یا هاست و غیره دارد. اما بیایید چند راه حل برای بهبود وضعیت پینگ بررسی کنیم.

 

به روتر نزدیک شوید

اگر از شبکه Wifi استفاده می کنید، کاهش فاصله بین رایانه یا دستگاه بازی و روتر، قدرت سیگنال دریافتی و احتمالاً پینگ را افزایش می دهد.

شاید قبلاً این کار را کرده باشید. اما در غیر این صورت، این یک گام مثبت کوچک برای بهبود پینگ شما است. دیوارها، پله ها یا موانع فیزیکی قدرت سیگنال بی سیم شما را کاهش داده و بر کیفیت کلی اینترنت شما تأثیر منفی می گذارد.

 

برنامه ها و وب سایت هایی که در پس زمینه اجرا می شوند را ببندید

برخی از اپلیکیشن ها مانند یوتیوب، نتفلیکس، سرویس های تورنت و استریم و سایر بازی هایی که در پس زمینه اجرا می شوند، کشنده پهنای باند اینترنت شما هستند و تاثیر زیادی در افزایش پینگ دارند. این موضوع فقط مربوط به بازی و پینگ نیست و اگر ناخودآگاه سرویس های متصل زیادی را اجرا کرده باشید، از نظر سرعت دریافت و ارسال اطلاعات با مشکل مواجه خواهید شد.

 

اگر در حال دانلود هستید حتما آن را متوقف کنید تا پینگ کاهش یابد و آن را به زمان دیگری موکول کنید. برنامه هایی که نیازی به اینترنت ندارند ممکن است بر پینگ شما تأثیر نگذارند. اما برای تجربه ای دلپذیر و روان در بازی از بسته بودن و رایگان بودن منابع سیستم اطمینان حاصل کنید.

 

کاهش تعداد دستگاه هایی که همزمان از WiFi استفاده می کنند

روترها می توانند اینترنت را در میان بسیاری از دستگاه ها به اشتراک بگذارند. اما آیا اتصال این همه سیستم به آن درست است؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حین بازی آنلاین، سایر اعضای خانواده نیز از اینترنت استفاده می کنند و ناگهان با لگ هایی در بازی مواجه می شوید. بله درست است. افزایش تعداد کاربران روتر باعث کاهش سرعت اتصال و افزایش پینگ می شود. اگر موبایل یا لپ تاپ شما به اینترنت بی سیم گفته شده متصل است، حتما آن را غیرفعال کنید.

 

استفاده از سرورهای محلی و منطقه ای

توسعه دهندگان بازی بسته به سیاست های تجاری خود سرورهایی را در مناطق مختلف جهان برای کاربران آن منطقه در نظر می گیرند. بدیهی است که اتصال به سرورهای نزدیکتر پینگ بهتری به شما می دهد. به عنوان مثال، برخی از بازی ها در منطقه خاورمیانه دارای سرورهای اختصاصی هستند. بنابراین، اتصال به سرورهای اروپایی یا حتی آمریکایی منطقی نیست. البته برخی از بازی ها امکان انتخاب سرور و منطقه جغرافیایی را ندارند.

برخی از کاربران از خالی بودن و انتظار بیشتر در سرورهای منطقه خود شکایت دارند. اما کیفیت بهتر قطعا ارزش انتظار را دارد. خوشبختانه اکثر بازی ها سرورهای نزدیک تری را به شما ارائه می دهند و کیفیت پینگ و تأخیر را با نمادهای نوار (مانند آنتن گوشی موبایل) به کاربر نشان می دهند تا بهترین سرور را انتخاب کند.

 

با استفاده از کابل Lan و راه اندازی مجدد مودم و روتر

اتصال سیمی تقریباً همیشه پینگ بهتری را نسبت به اتصال بی سیم ارائه می دهد. اگر این کار باعث کاهش پینگ شما نشد، احتمالاً مشکل از اتصال اینترنت شما از طریق ISP و کیفیت آن یا حتی مشکل روتر است.

گاهی اوقات ممکن است مودم یا روتر به دلیل استفاده طولانی مدت و مداوم به درستی کار نکند. لطفاً دستگاه را برای چند ثانیه خاموش کنید و سپس دوباره روشن کنید. لطفا توجه داشته باشید که چند لحظه طول می کشد تا اتصال به اینترنت پس از فرآیند فعال سازی بازگردد. پس صبور باش

چرا باید از اینترنت ماهانت استفاده کنیم؟

ماهانت هر روزه اطلاعات و فناوری های خود را مطابق خواست و نیاز کاربرانش به روز می‌کند و همواره سعی در جلب رضایت مشتری های خود دارد. زیرا تجربه 20 ساله در خدمات رسانی به ما ثابت کرده است سرعت،کیفیت،پشتیبانی عالی همشه باید سرلوحه کار ما باشد.

به همین دلیل ماهانت به راحتی اعلام میدارد که پرسرعت ترین اینترنت و بهترین پشتیبانی را به ارمغان آورده است برای اثبات این حرف به شما تنها کافی است با ماهانت تماس بگیرید تا یک کارشناس حرفه‌ای به محل شما اعزام کند و خود عینا شاهد سرعت و کیفیت اینترنت باشید. خرید اینترنت سازمانی

 



:: برچسب‌ها: اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

راهکارهایی برای کاهش پینگ

پینگ و تاخیر بستگی زیادی به کیفیت اینترنت، فاصله بین سرور و کاربر یا هاست و غیره دارد. اما بیایید چند راه حل برای بهبود وضعیت پینگ بررسی کنیم.

 

به روتر نزدیک شوید

اگر از شبکه Wifi استفاده می کنید، کاهش فاصله بین رایانه یا دستگاه بازی و روتر، قدرت سیگنال دریافتی و احتمالاً پینگ را افزایش می دهد.

شاید قبلاً این کار را کرده باشید. اما در غیر این صورت، این یک گام مثبت کوچک برای بهبود پینگ شما است. دیوارها، پله ها یا موانع فیزیکی قدرت سیگنال بی سیم شما را کاهش داده و بر کیفیت کلی اینترنت شما تأثیر منفی می گذارد.

 

برنامه ها و وب سایت هایی که در پس زمینه اجرا می شوند را ببندید

برخی از اپلیکیشن ها مانند یوتیوب، نتفلیکس، سرویس های تورنت و استریم و سایر بازی هایی که در پس زمینه اجرا می شوند، کشنده پهنای باند اینترنت شما هستند و تاثیر زیادی در افزایش پینگ دارند. این موضوع فقط مربوط به بازی و پینگ نیست و اگر ناخودآگاه سرویس های متصل زیادی را اجرا کرده باشید، از نظر سرعت دریافت و ارسال اطلاعات با مشکل مواجه خواهید شد.

 

اگر در حال دانلود هستید حتما آن را متوقف کنید تا پینگ کاهش یابد و آن را به زمان دیگری موکول کنید. برنامه هایی که نیازی به اینترنت ندارند ممکن است بر پینگ شما تأثیر نگذارند. اما برای تجربه ای دلپذیر و روان در بازی از بسته بودن و رایگان بودن منابع سیستم اطمینان حاصل کنید.

 

کاهش تعداد دستگاه هایی که همزمان از WiFi استفاده می کنند

روترها می توانند اینترنت را در میان بسیاری از دستگاه ها به اشتراک بگذارند. اما آیا اتصال این همه سیستم به آن درست است؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حین بازی آنلاین، سایر اعضای خانواده نیز از اینترنت استفاده می کنند و ناگهان با لگ هایی در بازی مواجه می شوید. بله درست است. افزایش تعداد کاربران روتر باعث کاهش سرعت اتصال و افزایش پینگ می شود. اگر موبایل یا لپ تاپ شما به اینترنت بی سیم گفته شده متصل است، حتما آن را غیرفعال کنید.

 

استفاده از سرورهای محلی و منطقه ای

توسعه دهندگان بازی بسته به سیاست های تجاری خود سرورهایی را در مناطق مختلف جهان برای کاربران آن منطقه در نظر می گیرند. بدیهی است که اتصال به سرورهای نزدیکتر پینگ بهتری به شما می دهد. به عنوان مثال، برخی از بازی ها در منطقه خاورمیانه دارای سرورهای اختصاصی هستند. بنابراین، اتصال به سرورهای اروپایی یا حتی آمریکایی منطقی نیست. البته برخی از بازی ها امکان انتخاب سرور و منطقه جغرافیایی را ندارند.

برخی از کاربران از خالی بودن و انتظار بیشتر در سرورهای منطقه خود شکایت دارند. اما کیفیت بهتر قطعا ارزش انتظار را دارد. خوشبختانه اکثر بازی ها سرورهای نزدیک تری را به شما ارائه می دهند و کیفیت پینگ و تأخیر را با نمادهای نوار (مانند آنتن گوشی موبایل) به کاربر نشان می دهند تا بهترین سرور را انتخاب کند.

 

با استفاده از کابل Lan و راه اندازی مجدد مودم و روتر

اتصال سیمی تقریباً همیشه پینگ بهتری را نسبت به اتصال بی سیم ارائه می دهد. اگر این کار باعث کاهش پینگ شما نشد، احتمالاً مشکل از اتصال اینترنت شما از طریق ISP و کیفیت آن یا حتی مشکل روتر است.

گاهی اوقات ممکن است مودم یا روتر به دلیل استفاده طولانی مدت و مداوم به درستی کار نکند. لطفاً دستگاه را برای چند ثانیه خاموش کنید و سپس دوباره روشن کنید. لطفا توجه داشته باشید که چند لحظه طول می کشد تا اتصال به اینترنت پس از فرآیند فعال سازی بازگردد. پس صبور باش

چرا باید از اینترنت ماهانت استفاده کنیم؟

ماهانت هر روزه اطلاعات و فناوری های خود را مطابق خواست و نیاز کاربرانش به روز می‌کند و همواره سعی در جلب رضایت مشتری های خود دارد. زیرا تجربه 20 ساله در خدمات رسانی به ما ثابت کرده است سرعت،کیفیت،پشتیبانی عالی همشه باید سرلوحه کار ما باشد.

به همین دلیل ماهانت به راحتی اعلام میدارد که پرسرعت ترین اینترنت و بهترین پشتیبانی را به ارمغان آورده است برای اثبات این حرف به شما تنها کافی است با ماهانت تماس بگیرید تا یک کارشناس حرفه‌ای به محل شما اعزام کند و خود عینا شاهد سرعت و کیفیت اینترنت باشید. خرید اینترنت سازمانی

 



:: برچسب‌ها: اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

راهکارهایی برای کاهش پینگ

پینگ و تاخیر بستگی زیادی به کیفیت اینترنت، فاصله بین سرور و کاربر یا هاست و غیره دارد. اما بیایید چند راه حل برای بهبود وضعیت پینگ بررسی کنیم.

 

به روتر نزدیک شوید

اگر از شبکه Wifi استفاده می کنید، کاهش فاصله بین رایانه یا دستگاه بازی و روتر، قدرت سیگنال دریافتی و احتمالاً پینگ را افزایش می دهد.

شاید قبلاً این کار را کرده باشید. اما در غیر این صورت، این یک گام مثبت کوچک برای بهبود پینگ شما است. دیوارها، پله ها یا موانع فیزیکی قدرت سیگنال بی سیم شما را کاهش داده و بر کیفیت کلی اینترنت شما تأثیر منفی می گذارد.

 

برنامه ها و وب سایت هایی که در پس زمینه اجرا می شوند را ببندید

برخی از اپلیکیشن ها مانند یوتیوب، نتفلیکس، سرویس های تورنت و استریم و سایر بازی هایی که در پس زمینه اجرا می شوند، کشنده پهنای باند اینترنت شما هستند و تاثیر زیادی در افزایش پینگ دارند. این موضوع فقط مربوط به بازی و پینگ نیست و اگر ناخودآگاه سرویس های متصل زیادی را اجرا کرده باشید، از نظر سرعت دریافت و ارسال اطلاعات با مشکل مواجه خواهید شد.

 

اگر در حال دانلود هستید حتما آن را متوقف کنید تا پینگ کاهش یابد و آن را به زمان دیگری موکول کنید. برنامه هایی که نیازی به اینترنت ندارند ممکن است بر پینگ شما تأثیر نگذارند. اما برای تجربه ای دلپذیر و روان در بازی از بسته بودن و رایگان بودن منابع سیستم اطمینان حاصل کنید.

 

کاهش تعداد دستگاه هایی که همزمان از WiFi استفاده می کنند

روترها می توانند اینترنت را در میان بسیاری از دستگاه ها به اشتراک بگذارند. اما آیا اتصال این همه سیستم به آن درست است؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حین بازی آنلاین، سایر اعضای خانواده نیز از اینترنت استفاده می کنند و ناگهان با لگ هایی در بازی مواجه می شوید. بله درست است. افزایش تعداد کاربران روتر باعث کاهش سرعت اتصال و افزایش پینگ می شود. اگر موبایل یا لپ تاپ شما به اینترنت بی سیم گفته شده متصل است، حتما آن را غیرفعال کنید.

 

استفاده از سرورهای محلی و منطقه ای

توسعه دهندگان بازی بسته به سیاست های تجاری خود سرورهایی را در مناطق مختلف جهان برای کاربران آن منطقه در نظر می گیرند. بدیهی است که اتصال به سرورهای نزدیکتر پینگ بهتری به شما می دهد. به عنوان مثال، برخی از بازی ها در منطقه خاورمیانه دارای سرورهای اختصاصی هستند. بنابراین، اتصال به سرورهای اروپایی یا حتی آمریکایی منطقی نیست. البته برخی از بازی ها امکان انتخاب سرور و منطقه جغرافیایی را ندارند.

برخی از کاربران از خالی بودن و انتظار بیشتر در سرورهای منطقه خود شکایت دارند. اما کیفیت بهتر قطعا ارزش انتظار را دارد. خوشبختانه اکثر بازی ها سرورهای نزدیک تری را به شما ارائه می دهند و کیفیت پینگ و تأخیر را با نمادهای نوار (مانند آنتن گوشی موبایل) به کاربر نشان می دهند تا بهترین سرور را انتخاب کند.

 

با استفاده از کابل Lan و راه اندازی مجدد مودم و روتر

اتصال سیمی تقریباً همیشه پینگ بهتری را نسبت به اتصال بی سیم ارائه می دهد. اگر این کار باعث کاهش پینگ شما نشد، احتمالاً مشکل از اتصال اینترنت شما از طریق ISP و کیفیت آن یا حتی مشکل روتر است.

گاهی اوقات ممکن است مودم یا روتر به دلیل استفاده طولانی مدت و مداوم به درستی کار نکند. لطفاً دستگاه را برای چند ثانیه خاموش کنید و سپس دوباره روشن کنید. لطفا توجه داشته باشید که چند لحظه طول می کشد تا اتصال به اینترنت پس از فرآیند فعال سازی بازگردد. پس صبور باش

چرا باید از اینترنت ماهانت استفاده کنیم؟

ماهانت هر روزه اطلاعات و فناوری های خود را مطابق خواست و نیاز کاربرانش به روز می‌کند و همواره سعی در جلب رضایت مشتری های خود دارد. زیرا تجربه 20 ساله در خدمات رسانی به ما ثابت کرده است سرعت،کیفیت،پشتیبانی عالی همشه باید سرلوحه کار ما باشد.

به همین دلیل ماهانت به راحتی اعلام میدارد که پرسرعت ترین اینترنت و بهترین پشتیبانی را به ارمغان آورده است برای اثبات این حرف به شما تنها کافی است با ماهانت تماس بگیرید تا یک کارشناس حرفه‌ای به محل شما اعزام کند و خود عینا شاهد سرعت و کیفیت اینترنت باشید. خرید اینترنت سازمانی

 



:: برچسب‌ها: راه هایی برای کاهش پینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

 

5G نسل پنجم شبکه تلفن همراه در جهان است. 5G بعد از بقیه نسل های خود استاندارد ارتباطی جدید در دنیای تلفن همراه است. فناوری 5G قابلیت‌های جدیدی دارد که قبلاً وجود نداشت. با این قابلیت های جدید می توانید کارهایی را انجام دهید که قبلا امکان پذیر نبودند! با شبکه ارتباطی نسل پنجم، همه و همه چیز را می توان متصل کرد. انسان ها، روبات ها، ماشین ها و حتی اشیا!

فناوری 5G سرعت باورنکردنی، تأخیر بسیار کم، شبکه قابل اطمینان تر، ظرفیت بیشتر، دسترسی بهتر و پایدارتر را به ارمغان می آورد و در نتیجه تجربه کاربری جدید و بی نقصی را به همراه دارد.

 با این سرعت و ویژگی های جذاب، در حال حاضر صنایع مختلف می توانند کارهایی را انجام دهند که با شبکه های ارتباطی فعلی انجام نمی شد. مثل ماشین های همیشه متصل به اینترنت و جراحی از راه دور!

سرعت فناوری 5G چقدر است؟

جذاب ترین بخش فناوری 5G سرعت آن است. چقدر جذاب آنقدر که می توانید یک فیلم ۲ ساعته با کیفیت فول اچ دی را در ۳.۵ ثانیه دانلود کنید! سرعت F5G قرار است فضایی باشد و یک تجربه رویایی را برای ما ایجاد کند.

 این شبکه به لطف فناوری پیشرفته به کار رفته در فرستنده ها و مودم های 5G قادر است سرعت دانلود 20 گیگابایت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار دهد!

حداکثر سرعت اینترنت 5G

حداکثر سرعت دانلود در شبکه 5G تا 20 گیگابایت در ثانیه و حداکثر سرعت آپلود تا 10 گیگابایت در ثانیه خواهد بود. البته این سرعت شبکه 5G 5G است و سرعت نهایی به دست آمده توسط کاربران کمتر از این مقدار خواهد بود. مگر اینکه شبکه اختصاصی خود را داشته باشید.

فناوری 5G چه ویژگی هایی دارد؟

سرعت تنها ویژگی مهم یک شبکه ارتباطی نیست. سرعت بالا به تنهایی نمی تواند تجربه خوبی را برای شما فراهم کند. فرض کنید یک شبکه سرعت بالایی دارد اما مناطق تحت پوشش آن کم است یا تاخیر زیادی دارد! قطعا شبکه خوبی نخواهد بود. بنابراین بیایید سایر ویژگی های شبکه 5G را بررسی کنیم.

تاخیر 5G

تأخیر زمانی است که طول می کشد تا یک داده از مکانی به مکان دیگر برود. این زمان در شبکه فعلی و در شرایط عالی تا 50 میلی ثانیه می رسد، اما این مقدار برای فناوری 5G می تواند تا 1 میلی ثانیه کاهش یابد!

 تأخیر کم در صنعت و پزشکی بسیار مهم است. اتومبیل های خودران و جراحی از راه دور نمونه های خوبی برای درک اهمیت تأخیر کم هستند.

پوشش فناوری 5G

با پیشرفت نسل های ارتباطات سیار، پوشش شبکه ها همیشه کاهش یافته است! زیرا شبکه جدید برای ارسال داده نیاز به یک آنتن جدید دارد و این باعث کندی توسعه یک فناوری جدید می شود. شبکه FiveG (5G) در حال حاضر از همین مشکل رنج می برد. از طرفی امواج شبکه 5G فرکانس بالا و طول موج کم دارند.

همین مسئله باعث می شود امواج 5G نتوانند از ساختمان های بلند و درختان عبور کنند. در نتیجه فرستنده های آن باید نزدیک به زمین نصب شوند. این محدودیت ها باعث شده تا پوشش شبکه 5G کمتر از نسل های قبلی باشد. چندین سال طول می کشد تا پوشش 5G به پوشش 5G برسد. در حال حاضر شهرهای بزرگ و پرجمعیت میزبان شبکه 5G هستند.

با نسل جدید چه می توان کرد؟

نسل های جدید فناوری همیشه کاربردهای جدیدی را به همراه دارند. 5G همچنین با تمام این امکانات و ویژگی های خارق العاده، درهای جدیدی را به روی صنایع باز کرده است.

کاربردهای فناوری 5G

  • دانلود و آپلود با سرعت بالا
  • ثبات بیشتر در ارسال و دریافت فایل
  • توسعه خودروهای خودران
  • امکان جراحی از راه دور
  • توسعه اشیاء itzent
  • برش شبکه
  • مصرف انرژی کمتر و کارآمدتر

این کیس ها بخش کوچکی از اپلیکیشن های جدید نسل پنجم ارتباطات سیار هستند. شاید یکی از مهمترین کاربردهای نسل پنجم اینترنت، توسعه اینترنت اشیا باشد. پیشرفت هایی که اینترنت اشیا در چند سال گذشته انجام داده است، پیش از این (5G) امکان پذیر نبود.

اینترنت 5G  در ایران

اینترنت 5G در کشور ما وجود ندارد اما جای نگرانی نیست

شما لازم است شرکتی را پیدا کنید که نیازهای شما به اینترنت را به درستی برطرف کند.

ماهانت ارائه دهنده اینترنت های پرسرعت خانگی با 20 سال سابقه کاری به شما تضمین می‌دهد که همواره اینترنت پرسرعت،بدون تاخیر،بدون قطعی و با پشتیبانی 24 ساعته ارائه دهد.

برای اطلاعات بیش‌تر و  خرید اینترنت وایرلس کلیک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

 

5G نسل پنجم شبکه تلفن همراه در جهان است. 5G بعد از بقیه نسل های خود استاندارد ارتباطی جدید در دنیای تلفن همراه است. فناوری 5G قابلیت‌های جدیدی دارد که قبلاً وجود نداشت. با این قابلیت های جدید می توانید کارهایی را انجام دهید که قبلا امکان پذیر نبودند! با شبکه ارتباطی نسل پنجم، همه و همه چیز را می توان متصل کرد. انسان ها، روبات ها، ماشین ها و حتی اشیا!

فناوری 5G سرعت باورنکردنی، تأخیر بسیار کم، شبکه قابل اطمینان تر، ظرفیت بیشتر، دسترسی بهتر و پایدارتر را به ارمغان می آورد و در نتیجه تجربه کاربری جدید و بی نقصی را به همراه دارد.

 با این سرعت و ویژگی های جذاب، در حال حاضر صنایع مختلف می توانند کارهایی را انجام دهند که با شبکه های ارتباطی فعلی انجام نمی شد. مثل ماشین های همیشه متصل به اینترنت و جراحی از راه دور!

سرعت فناوری 5G چقدر است؟

جذاب ترین بخش فناوری 5G سرعت آن است. چقدر جذاب آنقدر که می توانید یک فیلم ۲ ساعته با کیفیت فول اچ دی را در ۳.۵ ثانیه دانلود کنید! سرعت F5G قرار است فضایی باشد و یک تجربه رویایی را برای ما ایجاد کند.

 این شبکه به لطف فناوری پیشرفته به کار رفته در فرستنده ها و مودم های 5G قادر است سرعت دانلود 20 گیگابایت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار دهد!

حداکثر سرعت اینترنت 5G

حداکثر سرعت دانلود در شبکه 5G تا 20 گیگابایت در ثانیه و حداکثر سرعت آپلود تا 10 گیگابایت در ثانیه خواهد بود. البته این سرعت شبکه 5G 5G است و سرعت نهایی به دست آمده توسط کاربران کمتر از این مقدار خواهد بود. مگر اینکه شبکه اختصاصی خود را داشته باشید.

فناوری 5G چه ویژگی هایی دارد؟

سرعت تنها ویژگی مهم یک شبکه ارتباطی نیست. سرعت بالا به تنهایی نمی تواند تجربه خوبی را برای شما فراهم کند. فرض کنید یک شبکه سرعت بالایی دارد اما مناطق تحت پوشش آن کم است یا تاخیر زیادی دارد! قطعا شبکه خوبی نخواهد بود. بنابراین بیایید سایر ویژگی های شبکه 5G را بررسی کنیم.

تاخیر 5G

تأخیر زمانی است که طول می کشد تا یک داده از مکانی به مکان دیگر برود. این زمان در شبکه فعلی و در شرایط عالی تا 50 میلی ثانیه می رسد، اما این مقدار برای فناوری 5G می تواند تا 1 میلی ثانیه کاهش یابد!

 تأخیر کم در صنعت و پزشکی بسیار مهم است. اتومبیل های خودران و جراحی از راه دور نمونه های خوبی برای درک اهمیت تأخیر کم هستند.

پوشش فناوری 5G

با پیشرفت نسل های ارتباطات سیار، پوشش شبکه ها همیشه کاهش یافته است! زیرا شبکه جدید برای ارسال داده نیاز به یک آنتن جدید دارد و این باعث کندی توسعه یک فناوری جدید می شود. شبکه FiveG (5G) در حال حاضر از همین مشکل رنج می برد. از طرفی امواج شبکه 5G فرکانس بالا و طول موج کم دارند.

همین مسئله باعث می شود امواج 5G نتوانند از ساختمان های بلند و درختان عبور کنند. در نتیجه فرستنده های آن باید نزدیک به زمین نصب شوند. این محدودیت ها باعث شده تا پوشش شبکه 5G کمتر از نسل های قبلی باشد. چندین سال طول می کشد تا پوشش 5G به پوشش 5G برسد. در حال حاضر شهرهای بزرگ و پرجمعیت میزبان شبکه 5G هستند.

با نسل جدید چه می توان کرد؟

نسل های جدید فناوری همیشه کاربردهای جدیدی را به همراه دارند. 5G همچنین با تمام این امکانات و ویژگی های خارق العاده، درهای جدیدی را به روی صنایع باز کرده است.

کاربردهای فناوری 5G

  • دانلود و آپلود با سرعت بالا
  • ثبات بیشتر در ارسال و دریافت فایل
  • توسعه خودروهای خودران
  • امکان جراحی از راه دور
  • توسعه اشیاء itzent
  • برش شبکه
  • مصرف انرژی کمتر و کارآمدتر

این کیس ها بخش کوچکی از اپلیکیشن های جدید نسل پنجم ارتباطات سیار هستند. شاید یکی از مهمترین کاربردهای نسل پنجم اینترنت، توسعه اینترنت اشیا باشد. پیشرفت هایی که اینترنت اشیا در چند سال گذشته انجام داده است، پیش از این (5G) امکان پذیر نبود.

اینترنت 5G  در ایران

اینترنت 5G در کشور ما وجود ندارد اما جای نگرانی نیست

شما لازم است شرکتی را پیدا کنید که نیازهای شما به اینترنت را به درستی برطرف کند.

ماهانت ارائه دهنده اینترنت های پرسرعت خانگی با 20 سال سابقه کاری به شما تضمین می‌دهد که همواره اینترنت پرسرعت،بدون تاخیر،بدون قطعی و با پشتیبانی 24 ساعته ارائه دهد.

برای اطلاعات بیش‌تر و  خرید اینترنت وایرلس کلیک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges

 

اینترنت اشیا (IoT) به طور کلی به فناوری اطلاق می شود که در آن همه اشیا و دستگاه های اطراف ما به اینترنت یا اینترانت (شبکه محلی) متصل هستند و می توانند داده ها را برای یکدیگر ارسال کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در عین حال می توان آنها را از طریق برنامه های خاص به راحتی توسط انسان کنترل کرد.

ایده های کاربرد اینترنت اشیا در زندگی روزمره

اینترنت اشیا را می توان در دسته بندی های زیادی مورد استفاده قرار داد که در اینجا به چند نمونه اشاره می کنیم:

  • سلامت هوشمند: حسگرهایی که به بدن بیمار متصل می شوند، علائم حیاتی او را کنترل می کنند و آنها را به مرکز چکاپ سلامت ارسال می کنند.

 

  • خودروهای هوشمند: به عنوان مثال، سنسوری که سطح هوای لاستیک خودرو را بررسی می کند و در صورت بروز مشکل به راننده اطلاع می دهد.

 

  • خانه های هوشمند: موقعیت جغرافیایی صاحب خانه از طریق تلفن همراه دریافت می شود و با توجه به نزدیکی وی به خانه، سیستم گرمایش یا سرمایش را کنترل می کند.

 

  • شهر هوشمند: کنترل ترافیک، روشنایی شهر، مدیریت فضای پارک خودرو، آبیاری هوشمند فضای سبز و... همگی می توانند ایده هایی برای ایجاد یک شهر هوشمند باشند.

 

  • سیستم های امنیتی: بررسی خودکار درب های ورودی و دوربین های مدار بسته و اطلاع از مشکلات.

 

اگر بخواهیم اینترنت اشیا را بررسی کنیم، مطمئناً به ایده های خلاقانه زیادی خواهیم رسید، زیرا اینترنت اشیا مقوله ای نسبتاً جدید و به روز در حوزه فناوری است، کشورها به سرعت روی آن کار می کنند و کشور ما نیز نیز به این امر توجه دارد. رشته می تواند به راحتی در آن پیشرفت کند.

 

IoT و IoE را اشتباه نگیرید!

برخلاف تصور برخی افراد، اینترنت اشیا با اینترنت همه چیز متفاوت است، اینترنت اشیا فقط با اشیاء تحت شبکه سروکار دارد، در حالی که IoE با داده ها و روش های ترکیب و استفاده از آنها سر و کار دارد و بر چهار اصل کلیدی استوار است:

  • مردم
  • داده ها
  • فرآیندها
  • اشیاء اینترنتی

در واقع اینترنت اشیا را می توان زیرمجموعه ای از IoE در نظر گرفت.

آیا اینترنت اشیا ایمن و قابل اعتماد است؟

مانند هر فناوری دیگری، اینترنت اشیا نیز قابل نفوذ و سوء استفاده است و این به یکی از چالش های پیش روی آن تبدیل شده است. همانطور که در بالا گفتیم، برخی از اشیاء اینترنتی نیز می توانند موقعیت جغرافیایی ما را کنترل کرده و آن را پردازش کنند. انجام دادن

 

اگرچه این موضوع به تنهایی چندان نگران کننده نخواهد بود، اما مشکل اصلی از زمانی شروع می شود که کنترل شبکه های ارتباطی و کنترل سیستم های مورد استفاده ما به دست افراد سودجو و مخرب بیفتد.

در چنین مواقعی این فناوری می تواند به شدت خطرناک باشد و حتی آسیب های جبران ناپذیری به جوامع بشری وارد کند، مثلاً اگر چنین اتفاقی برای سیستم های یک بیمارستان بیفتد می تواند بسیار مشکل ساز و وحشتناک باشد.

نظر شما در مورد این فناوری چیست؟ آیا شما نیز به موضوعات مرتبط با IOT و کاربردهای آن علاقه دارید، تجربیات خود را در این زمینه با ما و کاربران همکار فناوری اطلاعات در میان بگذارید.

امروزه تمام فعالیت های انسان وابسته به وجود اینترنت شده است

و با وجود اختلالات شدید اینترنت در کشورمان شرکت ماهانت همواره پیشتاز در خدمات رسانی به هموطنانمون در زمینه اینترنت پرسرعت بوده است

این تعاریف تنها یک شعار توخالی نیست بلکه سابقه 20 سال خدمات رسانی و پشتیبانی بالا رضایت فوق العاده کاربران پشت تمام این حرف ها است

اگر شما هم تمایل دارید اینترنت خانگی پرسرعت داشته باشید بسته اینترنت خانگی ماهانت را نگاهی کنید.



:: برچسب‌ها: بسته اینترنت خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : narges
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد